Het thema van AM:DAG 2017 is building trust. Weten wie je klant is wekt vertrouwen.

Een goede bereikbaarheid draagt bij aan een optimale klantbeleving en een hogere klanttevredenheid. Toch merken wij bij Panas dat essentiële zaken met betrekking tot een goede bereikbaarheid zoals klantherkenning en korte wachttijden niet de standaard zijn bij veel financiële dienstverleners.  

Bij Panas zorgen wij ervoor dat financiële dienstverleners hun klanten door middel van nummerherkenning persoonlijk te woord kunnen staan. Nog voor het opnemen van de telefoon kan via de telefoniekoppeling het bijbehorende dossier worden bekeken en de informatie kan worden gebruikt om in te spelen op het gesprek met de beller.

Met het grote aantal relaties dat financiële dienstverleners in beheer hebben is dit zeker geen overbodige luxe. Door de integraties worden gesprekken persoonlijker en kunnen klanten sneller en vooral beter geholpen worden.

Panas levert zakelijke communicatie oplossingen aan financiële dienstverleners. De oplossingen die wij aanbieden zijn daardoor van grote meerwaarde. Denk hierbij aan het inregelen van wachtrijen, bezettingsgraad inzichtelijk maken, gesprekken opnemen en koppelen aan klantendossiers en de verschillende telefonie integraties met assurantiesoftware.

De telefonie wordt geleverd vanuit een Cloud omgeving zodat de lokale risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren. Bovendien wordt de software door onze technici op afstand gemanaged. Er is een abonnementenmodel opgezet waarbij op eenvoudige wijze een goede keuze voor een medewerker gemaakt kan worden. Meer of minder gebruikers kunnen direct aangepast worden in de facturatie.

Naast telefonie, willen klanten ook op allerlei andere manieren contact met uw bedrijf opnemen. Er wordt steeds vaker verwacht dat u als bedrijf aanwezig bent op alle belangrijke platformen zoals WhatsApp, Facebook Messenger en Twitter. Om professioneel te communiceren op al deze platformen dient er een effectieve strategie opgezet te worden. Panas is de partner voor uw multichannel strategie.

Interesse?
Neem dan direct contact op met uw gespecialiseerde adviseur Fehed Asee: 088 055 16 04 of f.asee@panas.nl.

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.